Monkey FAQ

onze veelgestelde vragen

De wallet is de plek vanuit waar jij jouw lessen en eventuele abonnementskosten voldoet.
Ga je jouw les om wat voor reden dan ook niet halen? Zorg er dan voor dat je jouw les tijdig annuleert zodat de studio nog genoeg tijd heeft om jouw plekje weer op te vullen. Tot de genoemde annuleringstermijn (deze kan per studio verschillen) kan dit kosteloos; je krijgt dan 1 credit terug in je wallet om een nieuwe les te boeken. Annuleer je te laat óf mis je jouw reservering zonder af te melden, dan blijft de les staan en kan er helaas niks worden teruggeboekt. Let op! De annuleringstermijn staat vermeld bij het boeken van je les en kan per studio verschillen
Heeft de studio jouw les moeten annuleren? Dan krijg je van hen een credit die je kan gebruiken om jouw les in te halen. In welk tijdsbestek dit kan, is afhankelijk van de studio waarbij je de les hebt afgenomen.
Heb je een account aangemaakt op Monkey, maar kun je nog geen lessen boeken of abonnementen afsluiten? Zorg er dan eerst voor dat je jouw account bevestigt via de bevestigingslink in de e-mail die je hebt ontvangen. Hierna staat jouw account officieel live en kun je aan de slag.
Je algemene gegevens pas je gemakkelijk aan door op jouw profiel te klikken en vervolgens naar instellingen te gaan. Hier kun je onder andere je profielfoto wijzigingen, maar ook een nieuw adres doorgeven of je e-mailadres updaten.
Wil je graag jouw wachtwoord aanpassen? Dit kan op elk gewenst moment door gebruik te maken van onderstaand formulier of door naar ‘wachtwoord’ te navigeren in jouw persoonlijke menu. Zorg er wel voor dat je hiervoor bent ingelogd. Wanneer je jouw huidige wachtwoord niet meer weet, kun je tijdens het inloggen klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Wij zullen dan een e-mail naar je sturen met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Vooralsnog is Monkey met name in de regio Eindhoven actief. Als eerste op de hoogte zijn over uitbreiding naar andere steden? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!
Heb je een idee, vraag of feedback voor ons platform? Dit horen we uiteraard graag. Vul onderstaand contactformulier in op onze website en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Het is niet noodzakelijk om direct na het afsluiten van jouw les de betaling te voldoen. Zorg er echter wel voor dat je vóór de start van jouw les de betaling hebt voldaan. Anders kan deelname geweigerd worden en ben je alsnog betalingsplichtig.
De wallet vind je te allen tijde terug onder jouw profiel. Naast openstaande kredieten, zie je hier ook in één oogopslag welke abonnementen je nog hebt lopen en of je eventueel nog credits van een studio tegoed hebt.
Heb je een les geboekt? Dan worden de leskosten hierna in mindering gebracht op jouw wallet. Het is op dit moment nog niet mogelijk om hierbuiten om extra tegoed op te waarderen.